dimarts, 11 de novembre del 2008

L'enigma d'en Miquel Comas


Bono, tot i que tornaria a jugar a Pendragón o a Cutrulu amb n'Iñaki, ha arribat l'hora... D'EEEENN MIQUEEERRRRLLLL!
D'en Miquel, que és un tros de cabró (negre dels boscos amb un miler de cries, IÄ! IÄ!) i no ens ha dit a què ens dirigirà. Jo per mi que només és una cortina de fum. A veure...
Una cosa està clara, ara que hem resorgit de les cendres, que hem llevat la pols als vells manuals (i fotocòpies. Jo n'he tret fins i tot de dins capses de cartró que duien uns anyets tancades), i que ens hem fet botifarrolers, no ho podem deixar anar. I aprofitau el blog, que és una extensió de la idea original de n'Iñaki de muntar un compte de correu comú. Això més o manco és el mateix, però amb moneots.

Per cert, que jo m'estic preparant una cosa també... Ja us aniré posant en antecedents...

VIVE MICHEL LE CABRÓ!
VIVE LE ROL!

2 comentaris:

Tomeu M. ha dit...

Estic totalment d'acord amb la part de "cabró"!!! I de la cortina de fum... El que tots hauriem de tenir ben clar és que no podem fiar la nostra confiança en aquest tipus d'animal pelut que a la que et despistes et mata els personatges. Així que ja ho sabeu, faci el que faci i digui el que digui,no prepareu la fitxa amb cura i estimació.

Martí ha dit...

És clar! Ara ja sé a què jugarem amb en Miquel:

BREVES, el juego de rol.