dimarts, 30 de desembre del 2008

NOVA PARTIDA DE PENDRAGON DISSABTE 3 DE DESEMBRE


Com van les festes roleros? NO IMPORTA! 
Comença la pretemporada dels cavallers, cavallets o com sigui que volgueu dir-ho. Aquest dissabte dia 3 a les 17:00 a Selva tornen PENDRAROL i els seus cavallers de la taula rectangular.
Aquesta partida es fa en resposta a les demandes dels jugadors que estimen el seu personatge i desitgen continuar amb les seves aventures i desventures, el màster no es fa responsable de les fitxes que no quedaren a dins el llibre i guardades a Selva. De ser així, el màster crearà una nova fitxa el més semblant possible (i si no agrada "se jodan")
PENDRAROL

(recordin que després de la partida quedam a sopar) Basta que portin beguda, postres i per a la picada durant la partida. Del sopar m'encarrego jo, he enviat a uns pictos a caçar senglars.

2 comentaris:

Tomeu M. ha dit...

MOLT BÉ TORNAR A JUGAR AMB PENDRAROL!

Jo confirmo la meva assistència a la partida i portaré els senglars.

Martí ha dit...

Oeeeee, oe, oe, oeee!
Pendragón a la vistaaaa! Qué bé, s'atraca el dia. Per descomptat gaudireu de la meva presència (què seria d'un Pendragón sense en Soberbian). Ara actualitzaré la convocatòria amb l'hora per els despistats de darrera hora... o els que no tenen accés regular a internet.
VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA!!!!